Levering en garantie

LEVERING EN GARANTIE

Indien de bestelde producten op voorraad zijn, heeft u uw bestelling doorgaans binnen 2 werkdagen in huis. Is dit niet het geval, dan is de levertijd afhankelijk van de leverancier van betreffend product.

Bevestiging

Nadat u via de website besteld heeft, ontvangt u een orderbevestiging per e-mail.

Moment van leveren

De producten die u heeft besteld worden geleverd op het adres dat u heeft opgegeven. Hierbij gelden de levermomenten van de vervoerder. Dit betekent dat bestellingen overdag aangeleverd worden.

Vooruitbetaling

We leveren alleen bij vooruitbetaling. Uw bestelling wordt in behandeling genomen zodra uw betaling is ontvangen.

Verzendkosten en afhandelingskosten

Biothaan.nl  hanteert 5 euro euro verzend en afhandelingskosten bij besteding tot 15 euro. Daarboven 7 euro in Nederland. Als het mogelijk is zullen we met brievenbuspost en track code verzenden. Paketten die niet door de brievenbus passen worden als pakket met postnl verzonden.

Verzenden naar Belgie is 10 euro, met track en trace.

Retourrecht

Er zijn verschillende redenen waarom een product teruggestuurd kan worden naar Biothane Nederland

  • Er is een defect product geleverd.
    Mocht een product defect zijn of u heeft het vermoeden dat een product defect is, neem dan contact op met ons via anneke@jjstitches.nl 
    BELANGRIJK: Hoewel de kosten voor het verzenden in dit geval voor ons zijn, dient u de retour zending wel voldoende te frankeren. Pakketten die niet gefrankeerd zijn worden altijd door ons geweigerd. Vermeld bij deze zending wel uw bank of gironummer, zodat wij de gemaakte kosten voor het verzenden aan u kunnen terugstorten. Verder geldt dat alle oorspronkelijke verpakkingsmaterialen moeten worden meegeleverd en het product voorzien moet zijn van een probleemomschrijving.
  • De levering komt niet overeen met hetgeen is besteld.
    Mocht de levering niet overeenkomen met hetgeen u heeft besteld, dan kunt u dit uiteraard terugsturen. Neem vooraf wel eerst contact op met ons via anneke@jjstitches.nl. Wij zullen dan proberen u direct het juiste product alsnog na te sturen.
    BELANGRIJK: Hoewel de kosten voor het verzenden in dit geval voor ons  zijn, dient u de retour zending wel voldoende te frankeren. Pakketten die niet gefrankeerd zijn worden altijd door ons geweigerd. Vermeld bij deze zending wel uw bank of gironummer, zodat wij de gemaakte kosten voor het verzenden aan u kunnen terugstorten. U kunt dit doen via onderstaand formulier.
  • U heeft zich vergist of bent niet tevreden.
    We willen dat u volledig tevreden bent met uw aankopen bij Biothaan en JJStitches. Het kan echter voorkomen dat u zich vergist heeft bij uw aankoop of dat u niet tevreden bent over het bestelde product. In overleg kunt u het product dan binnen 14 dagen retour sturen aan ons.  Het product dient compleet te zijn en in oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking te zitten. Producten die beschadigd of gebruikt zijn, komen niet voor restitutie in aanmerking. N.B. Dit geld alleen voor standaard producten.
  • Helaas kunt u niet speciaal voor u gemaakte producten terug sturen.
  • De kosten en het risico van het retour zenden zijn voor rekening van de klant.

bij het gebruik van retour recht zal het aankoop bedrag minus de verzendkosten vergoed worden

 Garantie

  1. Biothaan en JJStitches staat in voor de kwaliteit van de door haar naar beste weten en kunnen verleende diensten en voor de deugdelijkheid en de goede kwaliteit van de door haar geleverde producten, met dien verstande dat de garantie niet verder gaat dan in de hierna volgende bepalingen vermeld.
  2. Biothaan en JJStitches hanteert de door de producent/leverancier gehanteerde garantietermijn voor de geleverde producten.
  3. De  klant kan geen beroep doen op de garantiebepalingen:  * indien de klant de producten heeft verwaarloosd. Onder verwaarlozing valt ook kauw en bijtschade, aangebracht door een hond of ander dier, of slijtage van musketonhaken of wartels veroorzaakt door overmatig slepen over harde ondergrond, tussen de deur e.d.   * indien de klant wijzigingen aan de producten heeft aangebracht c.q. heeft laten aanbrengen.* bij onoordeelkundig of onzorgvuldig gebruik, door laten vallen, beschadiging door inwerken van vocht of door andere van buiten komende onheilen     ,* bij normale slijtage van een product veroorzaakt door normaal (dagelijks) gebruik   *  indien de koper de producten op andere wijze onachtzaam heeft behandeld,   *  zonder geldige aankoopnota, of kopie van de aankoopnota.